Thursday, April 22, 2010

Konspirasi Bola sepak Dunia

Sebelum anda terus membaca artikel ini saya berharap supaya anda membukafikiran anda seluasnya. Tujuan saya terbitkan artikel ini adalah untukmencerahkan apa yang sebelum ini gelap dan diikuti oleh ramai dari kita semuatanpa mereka sedari. Semoga apa yang dipaparkan akan membuka minda anda. Dan apa yg kami paparkan bukanlah tertakluk kpd beberapa contoh yg kamiberikan saja. Contoh yg selebihnya, anda carilah sendiri. Kami menunjukkanjalan, anda yg perlu melaluinya atas usaha anda sendiri. Selamat Membaca!

image image

Manchester United dan AC Milan. Siapa yang tidak kenal dengan pasukan bola sepaktersebut. Mereka memang hebat di gelanggang dan memiliki barisan pemain yang handalserta sumber kewangan yang kukuh. Mereka telah beberapa kali berjaya memenangipiala samada di kancah Negara mereka (England dan Italy), di pentas benua Eropah dandi pentas kejohanan kelab-kelab dunia. Kedua-dua kelab berkenaan mempunyaipenyokong dari serata dunia hatta di Malaysia juga.
Namun di sebalik nama dan pencapaian hebat mereka di persada dunia dan memilikisokongan tak berbelah-bahagi dari penyokong mereka di seluruh dunia, tersimpanpelbagai unsur-unsur kesyaitanan, masonik dan kawalan minda (mind control). Danakelab-kelab berkenaan yang terlalu banyak menjadi misteri kerana dikaitkan denganFreemason yang membiayai kelab-kelab tersebut. Pemilik Manchester United, MalcomGlazer merupakan seorang warga Amerika Syarikat yang berbangsa Yahudi yang sangatmemusuhi Islam. Dia dikatakan membiayai sebuah pertubuhan Yahudi di Israel yangbertujuan membela pendatang-pendatang haram Yahudi di Palestin. Manakala AC Milanditerajui oleh Perdana Menteri Italy, Silvio Berlusconi yang merupakan seorang Mason (ahli Freemason).

image

Malcolm Glazer

Kedua-dua kelab mempunyai persamaan dari segi logo dan warna tema mereka yangmenyimpan pelbagai unsur Masonik, Kesyaitanan dan kawalan minda. Kedua-dua kelabmemilih warna merah sebagai warna tema mereka di mana di dalam kepercayaan puakkafir penyembah syaitan, warna merah melambangkan warna rasmi bagi syaitan itusendiri. Di dalam teori tenaga, pada waktu hampir dengan senja, frekuensi cahaya merahsangat tinggi dan kita dinasihatkan agar tidak membiarkan anak-anak kita berkeliaran diluar rumah pada waktu senja kerana banyaknya syaitan yang berkeliaran pada waktusenja. Dan kita juga tidak digalakkan tidur pada waktu selepas Asar kerana akanmenyebabkan kelembapan otak dan kegilaan kerana dikatakan frekuensi tenaga cahayamerah sangat tinggi menjelang senja.
image

Kedua-dua kelab ini juga mempunyai logo yang menyerupai sebiji mata, di mana matadikaitkan dengan unsur All Seeing Eye, Eye of Horus atau Mata Dajjal. Lambang matasatu ini juga terdapat pada not USD 1, matawang Amerika Syarikat. Cuba perhatikanbetul-betul pada kedua-dua logo ini di bawah:

imageimage

perhatikan garis hijau yg membentuk mata dan perkataan united dibawahnya. United under the one eye?/bersatu dibawah mata satu?
imageimage
the one eye of Ra, the Sun God (the all-seeing eye)

Pada logo Manchester United, terdapat satu ‘devil’ yang sedang memeganggarfu’ yangmemang diketahui lambang tersebut adalah lambang syaitan. Perkataan ‘Red Devil’ (syaitan merah) juga sesuai digunakan untuk menerangkan lambang berkenaan dan turutdigunaan oleh Manchester United selain MUFC, Man Utd, Man U dan MU bagimelambangkan kelab berkenaan. Dua garisan merah di atas dan bawah logo dusatukanoleh dua biji bola yang terdapat di logo berkenaan membenteuk sebiji mata yg dikatakanoleh pengkaji konspirasi sebagai mata Ra atau Amon-Ra yang merupakan TuhanMatahari bagi masyarakat Mesir Purba.
Pada logo Manchester United terdapat sebanyak lebih kurang sebanyak lima NOMBOR13, secara jelas atau tersirat jikalau diperhatikan secara teliti. Angka 13 merupakanangka yang melambangkanangka sialbagi masyarakat Eropah dan juga melambangkannombor kesukaan syaitan bagi para penyembah syaitan. Jikalau anda dapat melukiskanseperti di bawah pada logo ini maka anda akan mendapati satu pentagram, bintangberbucu 5 yang terbalik yang merukan bintang yang melambangkan Baphomet, syaitanberkepala kambing yang disembah oleh para Mason peringkat tinggi. Dan bucu yangmelambangkan Baphomet (bucu bawah), ia menghala ke perkataan UNITED seolah-olahmenyuruh para penyokong MUFC bersatu di atas nama Baphomet.

image image

Perkataan MASON boleh didapati secara tersembunyi dan tersirat pada logo ini. Selainitu, selalunya Manchester United dibahasakan sebagai MAN U di mana Manu merupakanDewa bagi masyarakat Hindu. Sekali lagi unsur agama paganisme selain Ra diterapkandalam logo ini. Perkataan MAN U itu jikalau ditambahkan setiap angka yang mewakilihuruf tersebut, kita akan dapati angka 13 pada hasil tambah akhir nombor berkenaan.Contoh:
M=13 A=1 N=14 U=21
1+3+1+1+4+2+1=13
Jika kita abaikan MA pada Manchester (yang mana MA bermaksud MASON) huruf N,C, H,E,S,T,E,R juga boleh mendapat angka kesukaan penyembah syaitan.
E dan R
E=5, R=18
18-5=13
N,C,H,E,S,T
N=14 C=3 H=8 E=5 S=19 T=20
1+4+3+8+5+1+9+2+0=33
No 33 adalah angka kesukaan penyembah syaitan. Selain itu juga ia merupakan darjattertinggi dalam Freemason di mana ahli yang ada darjat 33, menyembah syaitan dalamritual mereka.

AC Milan pula tidak kurang hebatnya unsur Masonik, kesyaitanan dan kawalan mindapada logo mereka. Satu salib yang terdapat pada logo berkenaan jelas mengambarkansalib Knight Templar. Apa beza salib Kristian dan salib Knight Templar? Salib Kristianpersilangan dua batang tersebut tidak berada di tengah-tengah batang yang panjangsebaliknya pada bahagian bawah persilangan lebih panjang dari bahagian atas. SalibKnight Templar pula kedua-dua persilangan berada pada tengah-tengah setiap batang. Cuba perhatikan di bawah salib para Knights of Templar dan salib Kristian:

Salib Templar

image


Salib Kristian
image

Salib Templar di Logo AC Milan
image

Knights of Templar merupakan satu pasukan askar yang sangat kejam yangmenyembelih seluruh umat Islam semasa mereka menawan Baitulmuqaddis. Merekamerupakan penyembah Baphomet dan syaitan yang mengamalkan ajaran Kabbalah,ajaran kesihiran dan kesyaitanan. Para Knights of Templar juga adalah asas bagipertubuhan Freemason moden.

Pada logo berkenaan jiga terdapat 1899 yang mungkin kita faham sebagai tahunpenubuhan kelab berkenaan. Namun sebaliknya secara tersiratnya jikalau 1 dan 8ditambahkan akan membentuk 9 dan jika 9 berkenaan digabungkan dengan 99 yang adadan diterbalikkan, hasilnya angka 666 yang mana angka 666 adalah angkaLambangRaksasa”, Mark of Beast atau angka kejahatan. Pada logo AC Milan juga jikalau salibberkenaan disifatkan sebagai X dan dicampurkan dengan belang-belang yang terdapat disebelah X berkenaan akan membentuk XIII yang mana angka 13 juga terpakai pada logoini. Tidak cukup lagi, huruf ACM pada logo berkenaan jikalau dimainkan nombornya:
A=1 C=3 M=13 akan membentuk 13,13 dimana angka 13 berulang sangat disukai parapenyembah syaitan.
image

Secara umumnya para penyokong kelab-kelab berkenaan jikalau kita perhatikan sejarahperlawanan mereka, mereka gemar bergaduh dengan para penyokong kelab lain. Merekajuga gemar merosakkan harta benda awam dan melakukan vandalisme. Para penyokongkelab-kelab ini juga samada di Eropah atau di Malaysia sangat taksub dengan kelab inisehinggakan sanggup berbelanja lebih untuk membeli cenderahati, melanggan ASTROdan melepak di kedai makan semata-mata menonton kelab kegilaan mereka.
image

Lagi sedih, ada yang memakai tanduk ala ‘Devil’ semata-mata menunjukkan sokonganmereka yang tidak berbelah bahagi. Mereka juga sanggup menghabiskan masa terluangsemata-mata menonton pasukan kesayangan mereka sehinggakan terlepas solat Maghrib(ada perlawanan dijalankan pada waktu Maghrib di Malaysia) dan bersengkang matasehinggakan terlepas solat Subuh akibat menonton perlawanan larut malam. Dajal lebihmengetahui diri kita lebih dari kebanyakan dari kita tahu dan dia menggunakannya untukmelemahkan kita. Dan dia menggunakan kelemahan kita ini untuk merosakkan jiwa kitatanpa kita sedar.
Adakah ini yang mahu anda jadikan sebagai pujaan? Sedarkah kita semua menghabiskanbanyak duit dengan membeli jersi-jersi yang mempunyai lambang-lambang mereka ini?Tidak kurang mereka yang memakainya ketika solat. Mereka sesungguhnya tidak akanberputus asa menjauhkan kita dari maha pencipta, Allah s.w.t. Dan sedarkah andasepanjang anda menyokong, memuja mereka anda telah memuja syaitan dan telahmenduakan Allah?

Tidak diakui lagi? Lihat persamaan ketara ini pula:

image

Bukankah muka SETAN di logo Man U hampir sama dengan muka Baphomet danpentagram tersebut? Lihat bagaimanadiatersenyum kepada kita yg menyokong dia.

image

Bagaimana pula dgn yg ini? Adakah ini gambar singa seperti yg anda fikirkan? Adakah inisinga jantan? Tidak. Ini adalah seekor singa betina kerana singa jantan mempunyaimahkotaiaitu rambutnya dan singa di logo Chelsea ini tidak. Kenapa singa betina?Kerana ini :
image
Ini adalah Firaunsinga betinaTefnut. Inilah apa yg diletakkan didada kita sebenarnya.Bukan seekor singa garang spt yg mulanya kita fikirkan.

image

Checkered floor

image

image

Masonic/Kabalistic Moon and Star

image

Fleur-de-lis, symbol kerajaan-kerajaan lama eropah terutamanya Perancis dan jugasymbol kpd Priory of Sion

image

priory of sion

image

Mahkota diatasnya yg mempunyai salib adalah sama seperti St Thomas’ Cross yg menjadi symbol St Thomas Christians (Nasrani Menorah)

Selama kita memakai PAKAIAN MEREKA selama itulah kita membawa gambar firaun, iblis, syaitan dan keturunannya dan lambang-lambang lain yg memuja mereka

Iblis berkata: " Wahai Tuhanku! Kerana Engkau telah menjadikan daku sesat, (maka) demi sesungguhnya aku akan memperelokkan segala jenis maksiat kepada Adam dan zuriatnya di dunia ini, dan aku akan menyesatkan mereka semuanya.
"Kecuali di antara zuriat-zuriat Adam itu hamba-hambaMu yang dibersihkan dari sebarang syirik".
Al-Hijr 39-40

"Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil".

Muhammad Bin Abdullah



SUMBERhttp://freeourmind-blog.blogspot.com/2010/04/konspirasi-bola-sepak-dunia.html

Anda mungkin juga meminati:

1 comments:

Anonymous said...

hujah anda dlm logo chelsea tuh sgt lemah..tolong perbetulkan jika anda tidak yakin
ok

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails