Saturday, June 13, 2009

~makan-makan~

Hari ni ak berkesempatan makan kat luar bersama kawan2 seperjuangan short sem,tak ramai dlm 20 jer ...rata2nya yg megambil subjek 'digital eletronic'.Kesemua yg perempuan adalah drp budak power system tp yg leleki semuanya dari kalangan budak eletronic.Kami berkumpul dari pkl 8 mlm lagi & terus bertolak ke sana dengan 3 buah motosikal &2 buah kereta.....walaupun restoran agak penuh malam tu....alhamdulillah ada tempat untuk kami makan....restoran ni agak terkenal dengan tom yamnya yg sedap......boleh tahanlah.....

Pd asalnya kami bercadang untuk pergi 'berkelah' pd hari ni tp memandangkan air terjun tu kami belum lagi menjejakkan kaki ,kerana air terjun ni agak kedalam sikit tempatnya ,kalau nak pergi perlu ada kehadiran lelaki yg kita kenal agar lebih selamat.......camnerpun, pembatalan terpaksa dilakukan disaat akhir....kesian gak kat budak laki,....kerana rasa bersalah geng ak mengajak diorang makan kat luar lagipun short sem kami dah nak berakhir,ala2 jamuan perpisahan jugak laaa.....walaupun kami baru jer kenal tp alhamdulillah cepat rapat sebagai rakan sekuliah.....terima kasih atas pertolongan kalian sepanjang short sem ni....gd luck test 2 semua......tak banyak ak berhabis malam tu dlm 7 inggit jer....dalam pukul 11 kitorang bertolak pulang....harapan ak moga ukwah kami lepas short sem ni x putus...........

~~

2 comments:

syamila said...

wah...
seronok ye..
uhuh...
ni jeles ni..
nak makan tomyam gak..
waaaaaaa

Nur said...

haha...hehe
nanti ar
bukak sem br
kita keluar
ramai2
tp kat restoran padi
2 lg best tom yam die
.....hehe
masukkan dlm blog ni
pun sajer nak wat Mila jeles...
kui3

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails